Калькулятор расчета пеноблоков смотрите на этом ресурсе
Все о каркасном доме можно найти здесь http://stroidom-shop.ru
Как снять комнату в коммунальной квартире смотрите тут comintour.net

Проведені виїзні прийоми громадян

p1

Вчора, під час виїзних прийомів громадян із жителями Перемильської і Пісківської сільських рад спілкувалися голова районної ради Тарас Щерблюк і начальник Горохівського відділу поліції ГУНП у Волинській області Сергій Поторась.

Детальніше: Проведені виїзні прийоми громадян

В області налічується 149 малокомплектних шкіл

Питання оптимізації мережі малочисельних шкіл сьогодні є вкрай актуальним, позаяк, як відомо, з 1 вересня 2016 року припиняється фінансування з освітньої субвенції (з Державного бюджету) шкіл, де навчається менше як 25 осіб. Відтак в областізапочатковано комплекс нарад із реформування системи освіти, одна з яких відбулась сьогодні, 12 квітня 2016 року.

Ще напередодні голова облдержадміністрації Володимир Гунчик наголосив на необхідності формування загального бачення принципів оптимізації шкіл, адже це один із етапів реформування системи освіти, а відтак і підвищення якості освіти загалом.

Для цього ж, за словами Володимира Петровича, потрібно окреслити загальну ситуацію в області у розрізі районів, напрацювати план дій, і вже найближчим часом розробити загальну стратегію реформування шкільної освіти. І лише тоді подати пропозиції до уряду та вносити проект рішення на розгляд комісії облради. Разом з цим, під час наради, було відмічено: процес змін повинен відбуватися за підтримки органів місцевого самоврядування, районних рад, відділу освіти облдержадміністрації задля уникнення прецедентів та сплеску соціальної напруги.

Так із інформації начальника управління освіти, науки і молоді облдержадміністрації Людмили Плахотної стало відомо, що на сьогодні при нормі в 30 учнів, середня наповнюваність класу в області складає 11 учнів, а якщо виключити з цього списку місто Луцьк, то наповнюваність становитиме 8 учнів. Відтак нині в області 149 шкіл вважаються малокомплектними, під процес оптимізації підпадає 106 навчальних закладів. Зокрема, 66 шкіл І ступеня та 17 шкіл І-ІІ ступенів планується закрити, 10 шкіл І-ІІ ступенів реорганізувати в школи І ступеня та 13 шкіл І ступеня – реорганізувати в школи І-ІІ ступенів.

Окрім того, закцентували увагу на створенні базових (опорних) шкіл, які матимуть належну матеріально-технічну базу, адже одним із завдань реформування є забезпечення рівного доступу до якісної освіти. На даний час, за словами Людмили Плахотної, в області таких шкіл – поки дві, позаяк для створення опорної школи є ряд критеріїв. Однак було наголошено, що в Україні передбачається створення мережі таких шкіл, в тому числі і в області. Відтак прозвучало прохання до районів працювати в цьому напрямку та висувати пропозиції, адже в обласному бюджеті вже передбачено 11 млн. грн. саме на опорні школи.

Важливим в цьому аспекті є питання доїзду дітей до навчальних закладів, тому закупівлю шкільних автобусів теж детально обговорили. На сьогодні є потреба в 31-му автобусі. І варто відзначити, що в обласному бюджеті  на це передбачено 27 млн. грн., але тільки за умови співфінансування за схемою 50/50 з місцевими бюджетами.

Тож підсумовуючи голова облдержадміністрації наголосив на необхідності проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо доцільності оптимізації шкіл. Разом із тим, Володимир Гунчик наголосив: заклади не закриватимуть, якщо громада вирішить узятися його утримувати.

Відділ інформаційної політики облдержадміністрації.

 

Цікава пропозиція для юристів!!!

Координаційний центр з надання правової допомоги Міністерства юстиції України оголошує конкурс з відбору кандидатів на посади начальників та/або заступників начальників бюро правової допомоги, що розпочнуть діяльність з 1 липня 2016 року в усіх регіонах України.Якщо Ви маєте вищу юридичну освіту не нижче першого (бакалаврського) рівня, вільно володієте українською мовою та маєте бажання приєднатися до команди системи безоплатної правової допомоги в Україні – спробуйте свої сили!Середній рівень місячної заробітної плати – від 3 500 грн.На території юрисдикції Володимир-Волинського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги бюро будуть утворені у: м.Нововолинську, м.Горохові, м.Любомлі, смт Іваничах, смт Локачах, смт Шацьку.Дізнатися більше про вимоги до претендентів, строки проведення, умови участі в конкурсі та заповнити заявку на участь у ньому можна на веб-сайті: www.legalaid-jobs.in.ua.

Заявки претендентів приймаються до 4 травня 2016 року.Додаткова інформація за телефоном: (03342) 3-80-11, 3-80-16. 

Запрошуємо Вас до участі у конкурсі! 

 

Засідання Координаційної ради з питань місцевого самоврядування

K131 березня, у районній раді відбулося засідання Координаційної ради з питань місцевого самоврядування, яке провів голова районної ради Тарас Васильович Щерблюк. У ньому взяли участь заступник голови  районної ради, голова районної державної адміністрації, сільські, селищні, міські голови місцевих рад району, керівники окремих підприємств, установ району, працівники районної ради.Координаційна рада на порядку денному розглянула ряд питань: «Про забезпечення належного санітарногостану, благоустрою і впорядкуваннянаселених пунктів та доріг району», «Про створення єдиного районного громадського формування з охорони громадського порядку», «Про діяльність архітектурно-планувального бюро Горохівського району», «Про обласний конкурс проектів місцевих ініціатив 2016 року», «Про Угоду про  співпрацю між Горохівською районною радою та сільськими , селищними, міськими радами району», «Про внесення змін до ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» щодо поіменного голосування»,  різне. Під час розгляду останнього питання порядку денного відбулася відверта розмова керівництва району з любителями, ветеранами спорту, головою федерації футболу  про важливу проблему – розвиток спорту, зокрема футболу та волейболу, на Горохівщині. За результатами розгляду питань на засіданні Координаційної ради були прийняті відповідні рішення рекомендаційного характеру , виконання яких взято під особистий контроль голови ради.

 

 


© Горохівська районна рада

розробка "Реклама-Ексклюзив"