грудень 2016

30 грудень 2016

Новорічне привітання голови районної ради Тараса Щерблюка

Калькулятор расчета пеноблоков смотрите на этом ресурсе
Все о каркасном доме можно найти здесь http://stroidom-shop.ru
Как снять комнату в коммунальной квартире смотрите тут comintour.net

DSC 0049

Шановні жителі нашого району!

Від усього серця вітаю Вас із самими довгоочікуваними і світлими святами

Читать далее

29 грудень 2016

Про внесення змін до розпорядження голови районної ради від 30.12.2013 № 63-р «Про уповноважених осіб з питань запобігання та виявлення корупції» № 74-р

g

ГОРОХІВСЬКА РАЙОННА РАДА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 29.12.2016 № 74-р     

      м. Горохів

 

Про внесення змін до розпорядження

голови районної ради від 30.12.2013 № 63-р

«Про уповноважених осіб з питань запобігання

та виявлення корупції»

 

Відповідно до ст. 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

 

1. Внести зміни у пункт 2 розпорядження голови районної ради від 30.12.2013 № 63-р «Про уповноважених осіб з питань запобігання та виявлення корупції» , виклавши його в новій редакції:

« п.2 Визначити Супрун Л.В., головного спеціаліста відділу з питань юридичного забезпечення діяльності районної ради, комунального майна та роботи із зверненнями громадян, уповноваженою особою з питань запобігання та виявлення корупції в Горохівській районній раді».

 

2. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

Голова районної ради                                                                               Т.Щерблюк

 

Голдованська 21846

Читать далее

Увага!!! Аукціон

OGOL29122016

Читать далее

Про затвердження Інструкції з діловодства у Горохівській районній раді № 73-р

g

ГОРОХІВСЬКА РАЙОННА РАДА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 29.12.2016 № 73 - р    

      м. Горохів

 

Про затвердження Інструкції з

діловодства у Горохівській районній раді

 

Відповідно до частини 7 статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою забезпечення єдиного порядку документування управлінської діяльності, пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 №1242 «Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади»,ДСТУ 4163-2003 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів: 

1. Затвердити Інструкцію з діловодства у Горохівській районній  раді (далі – Інструкція), що додається.

2. ЗОБОВ’ЯЗУЮ:

1). Керівників структурних підрозділів виконавчого апарату районної ради забезпечити неухильне додержання Інструкції усіма працівниками відповідних структурних підрозділів;

2). Відповідальних осіб виконавчого апарату районної ради , які здійснюють організаційне, аналітичне , матеріально-технічне забезпечення діяльності постійних комісій районної ради в організації документування управлінської інформації керуватися Інструкцією.

3. Визнати таким, що втратило чинність , розпорядження голови районної ради від 20.07.1999 № 36-р «Про Інструкцію з діловодства в районній раді».   

4. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою. 

 

Голова районної ради                                                                        Т.Щерблюк

 

Голдованська 21846

Додаток 

Додаток 1

Додаток 2

Додаток

Додаток 4

Додаток 5

Додаток 6

Додаток 7

Додаток 8

Додаток 9

Додаток 10

Додаток 11

Додаток 12

Додаток 13

Додаток 14

Додаток 15

Додаток 16

Додаток 17

Додаток 18

Додаток 19

Додаток 20

Додаток 21

Додаток 22

Додаток 23

 

Читать далее

Про внесення змін до розпорядження голови районої ради від 10.02.2016 № 9-р «Про Положення про виконавчий апарат Горохівської районної ради,його структурні підрозділи та посадові обов’язки працівників виконавчого апарату районної ради» №75-р

g

ГОРОХІВСЬКА РАЙОННА РАДА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 29.12.2016 №  75-р    

      м. Горохів

 

Про внесення змін до розпорядження голови районої ради від 10.02.2016 № 9-р

«Про Положення про виконавчий апарат Горохівської районної ради,його структурні

підрозділи та посадові обов’язки працівників виконавчого апарату районної ради»

 

Відповідно до статей 55, 58 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розпорядження голови районної ради від 09.12.2016 № 70-р «Про внесення змін до структури  виконавчого апарату районної ради» внести наступні зміни:

1. Підпункт 1.5 пункту 1 загальних засад Положення про виконавчий аппарат Горохівської районної ради викласти в новій редакції згідно з  додатком.

2. В підпункті 1.5 пункту 1 загальних засад Положення про загальний відділ виконавчого апарату слова «головного спеціаліста, завідувача господарства» замінити словами « двох головних спеціалістів, спеціаліста».

3. Затвердити Положення про відділ з питань юридичного забезпечення діяльності районної ради, комунального майна та роботи із зверненнями громадян в новій редакції (додається).

4. Затвердити Посадову інструкцію головного спеціаліста загального відділу районної ради (додається).

5. Затвердити Посадову інструкцію головного спеціаліста відділу з питань юридичного забезпечення діяльності районної ради, комунального майна та роботи із зверненнями громадян (додається).

6. Затвердити Посадову інструкцію начальника відділу з питань юридичного забезпечення діяльності районної ради, комунального майна та роботи із зверненнями громадян (додається).

7. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови районної ради Клембу В.Б.

 

Голова районної ради                                                                                Т.Щерблюк

 

Голдованська 21846

 

Додаток

до розпорядження голови

районної ради

від 29.12.2016 № 75-р

1.5. До складу виконавчого апарату входять:

Керівництво
1. Голова районної ради 1
2. Заступник голови районної ради 1
3. Керуючий справами районної ради 1
Загальний відділ
5. Начальник загального відділу 1
6. Головний спеціаліст відділу 2
7. Спеціаліст відділу 1
Відділ з питань юридичного забезпечення діяльності ради, комунального майна  та роботи із зверненнями громадян  
8. Начальник відділу 1
9. Головний спеціаліст відділу 1
10. Спеціаліст І категорії відділу 1
 Фінансово-господарський відділ
11. Начальник фінансово-господарського відділу 1
12. Головний спеціаліст 1
13. Завідувач господарства 1
14. Відповідальний черговий 1
15. Водій 1
16. Прибиральник службових приміщень 1
Всього 16

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження голови

районної ради

від 29.12.2016 № 75 –р

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

ГОЛОВНОГО СПЕЦІАЛІСТА

загального відділу районної ради

Янів Н.М.

 

І.Загальні положення

1.1. На посаду головного спеціаліста загального відділу призначається особа з відповідними кваліфікаційними навичками і досвідом роботи по питаннях ведення діловодства.

1.2. Головний спеціаліст підпорядковується безпосередньо начальнику загального  відділу.

ІІ. Завдання та обов’язки:

2.1. Бере участь у плануванні, організації та  вдосконаленні  діяльності роботи відділу.

2.2. За завданням начальника загального відділу готує відповідні документи, проекти розпоряджень, рішень, довідки, матеріали для розгляду на сесіях, постійних комісіях, тощо.

2.3. Формує, надсилає чи вручає особисто депутатам, запрошеним проекти розпорядчих документів, підготовлені на засідання комісій, колегії та сесії районної ради.

2.4.  Своєчасно і якісно виконує необхідні машинописні та друкарські роботи.

2.5. Аналізує протоколи сесій і інші розпорядчі документи органів місцевого самоврядування. Готує необхідні довідкові матеріали.

2.6. Координує роботу щодо участі керівництва та працівників виконавчого апарату районної ради в заходах, що проводяться місцевими органами ради.

2.7. Координує роботу щодо вивчення та узагальнення досвіду роботи з питань діяльності органів місцевого самоврядування району та його розповсюдження.

2.8. Відповідає за підготовку  виробничих нарад, семінарів, навчань з головами та секретарями сільських, селищних та міських рад.

2.9. Відповідає за підготовку засідань Координаційної ради з питань місцевого самоврядування при голові районної ради, нарад при голові районної ради. Оформляє протоколи цих засідань та нарад.

2.10. Своєчасно і якісно здійснює комп’ютерний набір текстів документів голові районної ради.

2.11. Здійснює збір і готує інформації про основні організаційні заходи, що проводяться в селах, селищах та містах  району.         

2.12. За дорученням керівництва збирає, аналізує, розробляє та оперативно подає інформацію про діяльність районної ради, її органів та посадових осіб засобам масової інформації.

2.13. Відповідає за взаємодію зв’язків, збір необхідної інформації, надання методичної та практичної допомоги Галичанській, Горішненській, Звиняченській, Колодеженській, Жабченській, Лобачівській, Лемешівській, Печихвостівській, Рачинській сільським радам.

2.14. Здійснює організаційне, аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності постійної комісії районної ради з питань  охорони здоров’я, материнства і дитинства, соціального захисту населення. Оформляє протоколи комісії. Забезпечує здійснення контролю за станом виконання рішень районної ради, контроль за якими покладено на постійну комісію.

2.15. Готує інформацію для службового телефонного довідника, вносить необхідні зміни до нього.

2.16.  Складає списки іменинників і поновлює їх. Слідкує за своєчасною розсилкою поздоровлень, завчасно інформує голову районної ради, заступника голови районної ради про дні народжень.

2.17. Відповідає за запрошення на сесію, засідання президії районної ради керівників районних підприємств, установ та організацій.

2.18. Відповідає за підготовку для офіційного інформаційного сайту районної ради матеріалів для розміщення в рубриках «Місцеві ради», «Постійні комісії».

ІІІ.  Головний спеціаліст має право:

3.1. Вносити на розгляд керівництва відділу пропозиції з      удосконалення роботи, пов’язаної з обов’язками, передбаченими цією інструкцією.

3.2. В межах своєї компетенції  повідомляти керівнику про всі виявлені недоліки  в діяльності відділу  та вносити пропозиції щодо їх усунення.

3.3. Вимагати та отримувати особисто або за дорученням безпосереднього керівника інформацію та документи, для виконання посадових обов’язків.

ІV. Головний спеціаліст несе відповідальність:

  1. За якість, грамотність, культуру і правильне оформлення документів, які подаються на підпис керівництву.
  2. За неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов’язків, що передбачені цією посадовою інструкцією, в межах, визначених чинним законодавством України.
  3. За правопорушення, за завдання матеріальної шкоди – в межах, визначених чинним адміністративним, цивільним законодавством та законодавством про працю України.

V. Головний спеціаліст повинен знати:

5.1. Постанови, розпорядження, накази, методичні та інші матеріали, нормативні документи з документаційного забезпечення ради.

5.2. Досконало володіти державною мовою.

5.3. Порядок підготовки документів, планування  діяльності ради і методику роботи з документами.

5.4. Порядок оформлення, класифікації, збереження, експертизи цінності документів.

5.5. Правила та норми охорони праці, пожежної безпеки, правила трудового внутрішнього розпорядку.

5.6. Форми та методи роботи із засобами масової інформації.

5.7. Правила ділового етикету.

5.8. Основні програми роботи на комп'ютері.

 

 

                                                                                           ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження голови

районної ради

від 29.12.2016 № 75 –р

 

ПОЛОЖЕННЯ
про відділ з питань юридичного забезпечення діяльності ради, комунального майна та роботи із зверненнями громадян

 

1. Загальні засади

1.1. Відділ з питань юридичного забезпечення діяльності ради, комунального майна  та роботи із зверненнями громадян (далі - відділ) є структурним підрозділом виконавчого апарату районної ради.

1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" та іншими законами України, постановами Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, указами і розпорядженнями Президента України, іншими нормативно-правовими актами, рішеннями обласної ради, розпорядженнями голови районної ради і цим Положенням та підпорядковується безпосередньо голові районної ради.

1.3. Структура відділу, чисельність та посадові оклади його працівників встановлюються штатним розписом виконавчого апарату районної ради, який затверджується головою районної ради. Положення про відділ та посадові інструкції його працівників затверджуються головою районної ради за поданням начальника відділу.

1.4. Відділ утворюється у складі: начальника відділу, головного спеціаліста та спеціаліста І категорії по роботі зі зверненнями громадян.

1.5. Призначення на посаду та звільнення з посади працівників відділу здійснюється головою районної ради відповідно до чинного законодавства.

1.6. Очолює відділ начальник відділу, який здійснює керівництво відділом і несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань.

 

2. Основні завдання, обов'язки та права відділу

2.1. Основними завданнями відділу є:

- організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне додержання та запобігання невиконанню вимог актів законодавства, інших нормативних актів у виконавчому апараті районної ради, інформування голови ради про необхідність вжиття заходів до скасування актів, прийнятих з порушенням законодавства;

- здійснення правового забезпечення діяльності районної ради, надання правової допомоги постійним комісіям районної ради, депутатам, працівникам виконавчого апарату районної ради з правових питань, вирішення яких віднесене до компетенції ради;

- здійснення контролю за дотриманням законодавства про службу в органах місцевого самоврядування у виконавчому апараті районної ради;

- організація та участь у забезпеченні реалізації правової політики в галузі місцевого самоврядування, захисті законних інтересів районної ради;

- організація та ведення роботи зі зверненнями громадян;

- ведення обліку наявного, переданого в оренду чи звільненого від орендної плати майна об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ і міст району;

- здійснення контролю за ефективністю використання майна об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ і міст району організаціями, установами та підприємствами, за своєчасністю та повнотою надходжень орендної плати по договорах, укладених безпосередньо районною радою;

2.2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

- організовує та забезпечує правильне застосування актів законодавства, інших нормативних актів і документів, подає керівництву районної ради пропозиції щодо вирішення правових питань діяльності районної ради;

- розглядає проекти рішень районної ради, розпоряджень голови (заступника голови) районної ради, які надійшли для погодження, з питань, що належать до компетенції ради, за наявності віз керівників зацікавлених структурних підрозділів, управлінь, відділів або осіб, що їх заміщують;

- готує письмові висновки чи зауваження до проектів рішень районної ради, розпоряджень голови (заступника голови) районної ради, подає ці проекти разом з відповідним висновком керівництву районної ради;

- вносить пропозиції та дає відповідні висновки щодо законного порядку вирішення питань в разі невідповідності законодавству проектів документів. Подання проекту рішення районної ради, розпорядження голови (заступника голови) районної ради для вирішення питання щодо його прийняття без попереднього розгляду відділом не допускається;

- готує на розгляд сесії районної ради проекти рішень правового характеру, розпорядження голови (заступника голови) районної ради з правових питань;

- готує проекти позовів до суду щодо визнання недійсними актів органів державної виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств (об'єднань), установ і організацій, які обмежують повноваження районної ради;

- забезпечує облік і зберігання текстів законодавчих та інших нормативних актів;

- забезпечує правильне застосування норм трудового, пенсійного та іншого законодавства, що зачіпають права й законні інтереси працівників, вносить пропозиції голові ради про поновлення їх порушених прав. В разі невиконання вимог законодавства при звільненні працівника з роботи, переведенні на іншу роботу, притягненні до дисциплінарної чи матеріальної відповідальності дає письмовий висновок з пропозиціями щодо усунення порушень;

- аналізує матеріали, що надійшли від правоохоронних і контролюючих органів, результати позовної роботи, дані статистичної звітності, що характеризують стан законності в діяльності районної ради;

- представляє в установленому законодавством порядку інтереси районної ради в судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів;

- сприяє своєчасному вжиттю заходів за поданнями прокуратури, окремими ухвалами суду, рішеннями, постановами, ухвалами господарського та адміністративного суддів, відповідними документами інших правоохоронних і контролюючих органів;

- здійснює у виконавчому апараті районної ради ведення роботи зі зверненнями громадян;

- співпрацює з правоохоронними органами району в питаннях правильного застосування та неухильного дотримання законодавства України.

Відділ при виконанні своїх завдань взаємодіє з іншими відділами виконавчого апарату районної ради, відділами, управліннями, іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, обласними установами та організаціями, органами місцевого самоврядування району.

- Пропозиції відділу щодо приведення у відповідність з чинним законодавством проектів рішень районної ради, розпоряджень голови ради (заступника голови ради), інших правових актів, що суперечать закону, є обов'язковими для розгляду керівництвом районної ради.

2.3. Відділ має право:

- одержувати у встановленому порядку від посадових осіб, структурних підрозділів виконавчого апарату районної ради, відділів, управлінь, інших структурних підрозділів райдержадміністрації, районних установ та організацій, органів місцевого самоврядування району документи, довідки, розрахунки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

- інформувати голову районної ради у разі покладення на відділ виконання роботи та обов'язків, що не належать до повноважень відділу чи виходять за їх межі, а також у випадках, коли відповідні підрозділи або посадові особи не надають документи, інші матеріали, необхідні для вирішення порушених питань;

- залучати за згодою керівника структурного підрозділу виконавчого апарату районної ради відповідних спеціалістів для підготовки проектів нормативних актів та інших документів, а також для розробки і здійснення заходів, які проводяться відділом відповідно до покладених на нього обов'язків;

- брати участь у засіданнях сесій ради, президії , постійних комісій, інших дорадчих органів ради, нарадах, які проводяться в районній раді.

- готувати пропозиції щодо подальшого використання майна об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ і міст району, його відчуження чи списання.

- готувати подання на призначення та звільнення керівників об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ і міст району, здійснювати контроль за дотриманням умов контрактів керівниками об’єктів спільної власності;

2.4. Відділ зобов'язаний:

- здійснювати правове забезпечення діяльності районної ради, надання правової допомоги постійним комісіям районної ради, депутатам, працівникам виконавчого апарату районної ради з правових питань, вирішення яких віднесене до компетенції ради;

- неухильно додержуватися вимог чинного законодавства при здійсненні наданих повноважень;

- всебічно, повно та якісно виконувати обов'язки відповідно до покладених на відділ завдань;

- додержуватися вимог Правил внутрішнього трудового розпорядку, які затверджені у виконавчому апараті районної ради.

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження голови

районної ради

від 29.12.2016 № 75 –р

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
Начальника відділу з питань юридичного забезпечення діяльності ради, комунального майна та роботи із зверненнями громадян
Якимчука О.М.

І.Загальні положення

- Начальник відділу з питань юридичного забезпечення діяльності ради, комунального майна та роботи із зверненнями громадян призначається на посаду розпорядженням голови районної ради і звільняється з посади в порядку, встановленому чинним законодавством України.

- Начальник відділу з питань юридичного забезпечення діяльності ради, комунального майна та роботи із зверненнями громадян підпорядковується голові районної ради.

- У своїй роботі керується Конституцією України, законами України, підзаконними нормативно-правовими актами, а також міжнародними актами, які ратифіковані Верховною Радою України.

 

ІІ. Завдання та обов'язки:

- здійснює безпосереднє керівництво відділом, організовує, планує, спрямовує і контролює роботу його посадових осіб;

- забезпечує виконання покладених на відділ завдань, дотримання трудової дисципліни, підвищення ділової кваліфікації і професійного рівня посадових осіб відділу;

- розглядає вхідну кореспонденцію, заяви, листи і скарги, направлені відділу, доводить завдання до посадових осіб по їх виконанню;

- перевіряє на відповідність вимогам чинного законодавства проекти рішень районної ради та розпоряджень голови (заступника голови) районної ради, візує їх;
- вносить пропозиції та дає відповідні висновки щодо законного порядку вирішення питань у разі невідповідності законодавству проектів документів районної ради;

- за дорученням керівництва районної ради готує проекти розпоряджень та рішень районної ради правового характеру;

- готує пропозиції щодо подальшого використання майна об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст району, його відчуження чи списання;

- готує пропозиції на призначення та звільнення керівників об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст району, здійснює контроль за дотриманням умов контрактів керівниками об’єктів спільної власності;

- здійснює інші повноваження, передбачені законодавством України, рішеннями районної ради та посадовою інструкцією;

- надає юридичну допомогу постійним комісіям районної ради у разі виникнення питання про відповідність внесених на розгляд документів чинним нормативно-правовим актам;

- консультує депутатів районної ради, працівників виконавчого апарату районної ради, сільських, селищних, міських голів, з питань правового характеру, вирішення яких віднесене до компетенції ради;

- готує відповідно до законодавства позови до суду щодо визнання недійсними актів, прийнятих з порушенням законів та підзаконних нормативно-правових актів;
- представляє в судових установах інтереси районної ради та рад району;
- бере участь у проведенні занять з юридичних питань з посадовими особами виконавчого апарату районної ради, міськими, селищними та сільськими головами, секретарями та спеціалістами органів місцевого самоврядування району, надає їм методичну і практичну допомогу в організації правової роботи;
- забезпечує надання первинної правової допомоги;

- у разі відсутності головного спеціаліста виконує його обов'язки.
- за підсумками першого півріччя і року аналізує надходження заяв і скарг в районну раду, практику їх розгляду і вирішення. Готує доповідні записки щодо вдосконалення цієї роботи;

- інформує керівництво районної ради про факти порушення строків, порядку, тяганину розгляду звернень громадян;

- за дорученням керівництва районної ради перевіряє у визначені строки звернення громадян, готує проекти відповідей з наступним поданням на підпис голові або заступнику голови районної ради;

- виконує інші завдання з питань правової роботи та роботи по розгляду звернень громадян за дорученням голови районної ради;

- відповідає за взаємодію зв'язків, збір необхідної інформації, надання методичної та практичної допомоги працівникам виконавчих апаратів Берестечківської міської ради, Мирненської, Пірванченської, Смолявської, Скобелківської сільських рад, підтримує оперативний зв'язок із ними;

- відповідає за підготовку для офіційного інформаційного сайту районної ради матеріалів для розміщення в рубриках «Нормативно-правова база» та «Комунальне майно і регуляторна політика» на час відсутності головного спеціаліста відділу.

 

ІІІ. Начальник відділу має право:

Представляти у встановленому законодавством порядку інтереси органів місцевого самоврядування в судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів у межах наданих йому повноважень.

Вносити пропозиції керівництву про притягнення до відповідальності працівників, з вини яких заподіяно шкоду.

Використовувати отримані у встановленому порядку від посадових осіб, підвідомчих підприємств, установ та організацій документи, довідки, розрахунки, інші матеріали, необхідні для виконання службових обов'язків.

Брати участь у засіданнях, нарадах, семінарах, що проводяться в районній раді у разі розгляду на них питань практики застосування законодавчих і нормативних актів. Вносити на розглядкерівництва пропозиції щодо вдосконалення роботи правової служби, органу місцевого самоврядування.

ІV. Начальник відділу повинен знати:

- Конституцію України;

- закони України, що стосуються служби в органах місцевого самоврядування та діяльності відповідного органу влади;

- укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що регулюють організацію та методику ведення правової роботи у відповідній сфері управління;

- порядок підготовки та внесення проектів законодавчих та нормативних актів; державну політику з напряму діяльності правової служби;

- основи державного управління;

- порядок укладення та оформлення договорів і угод;

- порядок ведення правової документації з використанням сучасних інформаційних технологій;

- форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету;

- правила та норми охорони праці та протипожежного захисту;

- основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби.

 

V. Відповідальність:

За неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов'язків, а також за невикористання або неповне використання своїх функціональних прав, що передбачені цією посадовою інструкцією, в межах, визначених чинним законодавством України про працю.

За правопорушення, скоєні в процесі здійснення своєї діяльності, в межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України.

За завдання матеріальної шкоди в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України.

За невиконання розпоряджень та доручень керівництва районної ради.

 

VІ. Взаємовідносини (зв'язки) за посадою:

При виконанні завдань та обов'язків, покладених на відділ, начальник відділу тісно співпрацює з усіма відділами виконавчого апарату районної ради, районною державною адміністрацією, її структурними підрозділами, з іншими державними органами, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності.

За відсутності головного спеціаліста відділу виконує його обов'язки з питань комунальної власності та регуляторної політики.

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження голови

районної ради

від 29.12.2016 № 75 –р

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

ГОЛОВНОГО СПЕЦІАЛІСТА
відділу з питань юридичного забезпечення діяльності ради,

комунального майна та роботи із зверненнями громадян

 Cупрун Л.В.

І.Загальні положення

1.1. На посаду головного спеціаліста відділу з питань юридичного забезпечення діяльності ради, комунального майна та роботи із зверненнями громадян призначається особа з відповідними кваліфікаційними навичками і досвідом роботи по питаннях ведення діловодства.

1.2. Головний спеціаліст підпорядковується безпосередньо начальнику відділу з питань юридичного забезпечення діяльності ради, комунального майна та роботи із зверненнями громадян, під час його відсутності виконує його обов’язки.

 

ІІ. Завдання та обов'язки:

2.1. Координує діяльність постійної комісії районної ради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку, використання майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ і міст району, регуляторної політики та розвитку підприємництва. Оформляє протоколи комісії. Контролює виконання прийнятих нею рішень та забезпечує здійснення контролю за станом виконання рішень районної ради, контроль за якими покладено на постійну комісію.

2.2. Веде реєстрацію договорів про міжбюджетні трансферти.

2.3. Виконує функції уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції.

2.4. Відповідає за взаємодію зв'язків, збір необхідної інформації, надання методичної та практичної допомоги працівникам Горохівської міської,  Мар'янівської, Сенкевичівської селищних, Перемильської, Пісківської, Бережанківської сільських рад, підтримує оперативний зв'язок із ними.

2.5. Відповідає за підготовку для офіційного інформаційного сайту районної ради матеріалів для розміщення в рубриці «Постійні комісії».

2.6. При необхідності, виконує інші доручення голови районної ради, заступника голови районної ради, керуючого справами районної ради, начальника відділу.

2.7. Готує проекти розпоряджень та рішень з питань управління майном спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст району.

2.8. Готує матеріали нарад, семінарів з керівниками об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст району.

2.9. Веде облік та відслідковує рух наявного майна об'єктів комунальної власності, які забезпечують спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст району та перебувають в управлінні районної ради, а також майна, переданого в оренду.

2.10. Аналізує фінансово-економічний стан підприємств, установ, організацій, які знаходяться в підпорядкуванні районної ради, проводить оформлення, перевірку розрахунків договорів оренди нежитлових приміщень та окремого майна об'єктів, підпорядкованих районній раді.

2.11. Готує та подає на затвердження голові районної ради акти приймання-передачі об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст району.

2.12. Координує роботу по наданню методичної та консультативної допомоги підприємствам, установам, майно яких перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст району.

2.13. Здійснює аналіз ефективності використання майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ та міст району та проводить контроль за своєчасністю розрахунків по орендній платі.

2.14. Приймає участь у проведенні конкурсів на право оренди нерухомого майна, вносить пропозиції щодо надання пільг по орендній платі.

2.15. Здійснює контроль за дотриманням статутів (положень), контрактів підприємств (установ, організацій) спільної власності територіальних громад, готує пропозиції на розгляд голові районної ради щодо рішень у зв'язку з допущеними порушеннями.

2.16. Забезпечує відповідно до чинного законодавства здійснення районною радою регуляторної політики.

2.17. Бере участь в організації та проведенні сесій, нарад, семінарів, конференцій.

ІІІ. Головний спеціаліст має право:

3.1. Вносити на розгляд керівництва відділу пропозиції з удосконалення роботи, пов'язаної з обов'язками, передбаченими цією інструкцією.

3.2. Вимагати та отримувати особисто або за дорученням безпосереднього керівника інформацію та документи для виконання посадових обов'язків.

ІV. Головний спеціаліст несе відповідальність:

4.1. За якість, грамотність, культуру і правильне оформлення документів, які подаються на підпис керівництву.

4.2. За неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов'язків, що передбачені цією посадовою інструкцією, в межах, визначених чинним законодавством України.

4.3. За правопорушення, за завдання матеріальної шкоди – в межах, визначених чинним адміністративним, цивільним законодавством та законодавством про працю України.

V. Головний спеціаліст повинен знати:

5.1. Постанови, розпорядження, накази, методичні та інші матеріали, нормативні документи з документаційного забезпечення ради.

5.2. Досконало володіти державною мовою.

5.3. Порядок підготовки документів, планування діяльності ради і методику роботи з документами.

5.4. Порядок оформлення, класифікації, збереження, експертизи цінності документів.

5.5. Правила та норми охорони праці, пожежної безпеки, правила трудового внутрішнього розпорядку.

5.6.Форми та методи роботи із засобами масової інформації.

5.7.Правила ділового етикету.

5.8.Основні програми роботина комп'ютері.

Читать далее

Новорічний сюрприз для району

DSC 0063

Сьогодні, напередодні Нового року, сталася приємна подія в нашому районі.

Читать далее

28 грудень 2016

Звітуються депутати районної ради

ДЕПУТАТСЬКИЙ ЗВІТ

Вольчинського Романа Олександровича, депутата Горохівської районної ради VII скликання за 2016 р. Читать далее

Президент підписав Державний бюджет України на 2017 рік

c62caf210f3cc558e679c3751b1975e6 XL

Президент Петро Порошенко підписав Закон «Про Державний бюджет України на 2017 рік».

Петро Порошенко наголосив, що із самого початку, руйнуючи традиції, які були в попередні роки, Уряд своєчасно подав Державний бюджет Читать далее

Найбільш незахищені суспільні групи отримають доступ до БПД: внесено зміни до ЗУ «Про безоплатну правову допомогу»

21 грудня, Верховна Рада України прийняла Закон України «Про Вищу раду правосуддя», внісши зміни до Закону України «Про безоплатну правову допомогу» в частині розширення кола осіб, які мають право на безоплатну  вторинну правову допомогу.

Читать далее


© Горохівська районна рада

розробка "Реклама-Ексклюзив"