Калькулятор расчета пеноблоков смотрите на этом ресурсе
Все о каркасном доме можно найти здесь http://stroidom-shop.ru
Как снять комнату в коммунальной квартире смотрите тут comintour.net Как правильно варикоз лечить

Проведено нараду із сільськими, селищними та міськими головами щодо аналізу виконання повноважень у галузі бюджету та регулювання земельних відносин

изображение viber 2020 06 11 11 16 46 копия

 

11 червня 2020 року в райдержадміністрації проведено робочу нараду із сільськими, селищними та міськими головами. Голова районної державної адміністрації Сергій Мишленик спільно із головою районної ради Тарасом Щерблюком та головами базових рад району аналізували виконання показників дохідної частини місцевих бюджетів. Обговорили питання регулювання земельних відносин. Спілкувалися у форматі конструктивного діалогу.

Серед учасників наради: заступник голови райдержадміністрації Віра Баландіна, начальник управління фінансів райдержадміністрації Валентина Ковальчук, начальник Горохівської державної податкової інспекції Нововолинського управління ГУ ДПС у Волинській області Оксана Кондратюк, т.в.о. начальника районного ВП ГУНП України у Волинській області Андрій Литвин, начальник відділу освіти, культури, молоді та спорту райдержадміністрації Віктор Білик.

 

Віра Баландіна, заступник голови райдержадміністрації, проінформувала присутніх, що в районі проводитиметься аудит земель сільськогосподарського призначення, що  дасть змогу здійснити моніторинг використання земель на території кожної адміністративно-територіальної одиниці. Людмила Мудрак, головний спеціаліст відділу у Горохівському районі міжрайонного управління у Горохівському та Локачинському районах Головного управління Держгеокадастру у Волинській області, повідомила методику його проведення.

 

В ході конструктивного діалогу між органами виконавчої влади та місцевого самоврядування, спільно намітили шляхи вирішення окремих питань. Зокрема, забезпечити ефективну роботу комісій та робочих груп, до завдань яких віднесені питання наповнення місцевих бюджетів, з подальшим контролем за виконанням поставлених завдань. При здійснені моніторингу надходжень податків і зборів у розрізі місцевих бюджетів та видів платежів, проаналізувати випадки зниження надходжень та використати всі наявні резерви їх збільшення. Головам базових рад району рекомендовано доводити до Горохівської державної податкової інспекції Нововолинського управління ГУ ДПС у Волинській області помісячні планові показники по доходах у розрізі платежів, затверджених місцевими радами (з урахуванням змін. Серед платників податків здійснювати проведення системної роз’яснювальної роботи щодо забезпечення створення нових робочих місць, додержання державних мінімальних гарантій оплати праці, сплати до бюджету податку на доходи фізичних осіб, недопущення фактів «тіньової зайнятості. Вживати заходів щодо дотримання норм законодавства суб’єктами господарювання стосовно повного та своєчасного проведення розрахунків з власниками земельних ділянок сільськогосподарського призначення, земельних часток (паїв) і відповідного перерахування до місцевих бюджетів податку на доходи фізичних осіб.

 

Відділ аналітичної, організаційної роботи та інформаційних технологій апарату райдержадміністрації

 

изображение viber 2020 06 11 11 16 44

 

изображение viber 2020 06 11 11 16 45 копия


© Горохівська районна рада

розробка "Реклама-Ексклюзив"