Калькулятор расчета пеноблоков смотрите на этом ресурсе
Все о каркасном доме можно найти здесь http://stroidom-shop.ru
Как снять комнату в коммунальной квартире смотрите тут comintour.net Как правильно варикоз лечить

Виконання повноважень у галузі бюджету, регулювання земельних відносин та охорони навколишнього середовища

изображение viber 2020 06 10 10 10 11

 

Сьогодні, 10 червня 2020 року, в райдержадміністрації розпочато проведення робочих нарад із сільськими, селищними та міськими головами у форматі Перспективного плану формування територій громад. Голова районної державної адміністрації Сергій Мишленик спільно із головою районної ради Тарасом Щерблюком та головами базових рад району аналізували виконання показників дохідної частини місцевих бюджетів . Обговорили питання регулювання земельних відносин та охорони навколишнього середовища.

 

Серед учасників наради: заступник голови райдержадміністрації Віра Баландіна, начальник управління фінансів райдержадміністрації Валентина Ковальчук, начальник Горохівської державної податкової інспекції Нововолинського управління ГУ ДПС у Волинській області Оксана Кондратюк, т.в.о. начальника районного ВП ГУНП України у Волинській області Андрій Литвин.

 

На сьогодні актуальним є питання раціонального використання земель сільськогосподарського призначення та сплата земельного податку з метою наповнення місцевих бюджетів. Відповідно, питання проведення аудиту земель є одним з пріоритетних та важливих, що дозволить отримати інформацію щодо її використання та стану надходжень податків, а це наповнення бюджетів усіх рівнів.

 

«З  метою організації ефективного використання земель та уникнення їх використання із порушенням земельного законодавства, в районі проводитиметься аудит земель сільськогосподарського призначення, що  дасть змогу здійснити моніторинг використання земель на території кожної адміністративно-територіальної одиниці»,- проінформувала присутніх Віра Баландіна.

 

В ході конструктивного діалогу між органами виконавчої влади та місцевого самоврядування, спільно намітили шляхи вирішення окремих питань. Зокрема, при здійснені моніторингу надходжень податків і зборів у розрізі місцевих бюджетів та видів платежів, проаналізувати випадки зниження надходжень та використати всі наявні резерви їх збільшення. Забезпечити ефективну роботу комісій та робочих груп, до завдань яких віднесені питання наповнення місцевих бюджетів, з подальшим контролем за виконанням поставлених завдань. Рекомендовано головам базових рад району доводити до Горохівської державної податкової інспекції Нововолинського управління ГУ ДПС у Волинській області помісячні планові показники по доходах у розрізі платежів, затверджених місцевими радами (з урахуванням змін), з метою забезпечення їх виконання. Здійснювати проведення системної роз’яснювальної роботи серед платників податків щодо забезпечення створення нових робочих місць, додержання державних мінімальних гарантій оплати праці, повноти і своєчасності виплати заробітної плати та сплати до бюджету податку на доходи фізичних осіб, недопущення фактів «тіньової зайнятості» і випадків порушень законодавства про оплату праці. Вживати заходів щодо дотримання норм законодавства суб’єктами господарювання стосовно повного та своєчасного проведення розрахунків з власниками земельних ділянок сільськогосподарського призначення, земельних часток (паїв) і відповідного перерахування до місцевих бюджетів податку на доходи фізичних осіб.

 

Відділ аналітичної, організаційної роботи та інформаційних технологій апарату райдержадміністрації

 

изображение viber 2020 06 10 10 08 07

 

изображение viber 2020 06 10 10 51 21

 

изображение viber 2020 06 10 10 53 19


© Горохівська районна рада

розробка "Реклама-Ексклюзив"